Overzicht van de backoffice
In de backoffice ziet het volgende start scherm beschrijving van boven naar beneden:
- Dashboard, de startpagina
- Rapportage, een overzicht van de verkopen binnen uw verkoopgebieden
- Verkoopgebieden, bijvoorbeeld een gebied voor afhalen en een gebied voor bezorgen. Tevens kunt u hier alle verkoopgebieden zien van uw filialen
- Menukaarten, een groep met 1 of meerdere producten
- Producten, de producten die u verkoopt
- Tafels, 1 of meerdere tafels om bestellingen op te kunnen plaatsen
- Pre ordering, uw gasten vooruit laten bestellen ook buiten openingstijden zodat er orders klaar liggen op het moment u de zaak binnen stapt
- Bestellingen, een overzicht van al uw bestellingen
- Printer, 1 of meerdere printers die u kunt instellen om orders en of rekeningen af te drukken
- Api log, gebruikt door onze supportmedewerkers in geval van probleemoplossing
- Afbeeldingsuggesties, suggesties om afbeeldingen bij producten te plaatsen
- Gebruikers, 1 of meerdere personen die toegang hebben tot uw backoffice